30 juni 2021

Månadsläsning [Juni 2021]




64. Sofia Fritzson - När framtiden ljusnar (3)
65. Lena Matthijs - Killing your darlings (3)
66. Flynn Berry - Dubbelliv (1)
67. Mons Kallentoft - Satanskäftarna (4)
68. Lena Matthijs - Under fjärilens vingar (4) 
69. Elisabeth Andersson - Ett hjärta i bitar (3)
70. Lena Matthijs - Lejonet från Zagros (3)
71. Jane Isaac - Svarta lögner (3)
72.  Anna Breitholtz Monsén - Stranden (4)
73.  Lars Nim, Sofia Wrangsjö - Fru Guptas Spöke (4)
74.  Mats Ahlstedt - Osynligt offer (4)

Totalt:  11

Nya författare:  3
Tillhör en serie: 9
Rec.ex:  4
Svenska/Engelska: 11/0

Hyllvärmare: 4
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/1
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 1/0
Besvikelse: 
Jag hoppas alltid att en bok ska vara fantastiskt bra, så rent tekniskt är ju alla böcker som får sämre än 4 i betyg lite av en besvikelse. Men det riktiga bottennappet den här månaden blev Dubbelliv. 

Positiv överraskning:
Stranden och Satanskäftarna var bättre än vad jag hade förväntat mig.

Min åsikt om månaden:
Det blev läst väldigt många fysiska böcker den här månaden, vilket är bra så jag får beta av lite av mina egna böcker  ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...