31 maj 2021

Månadsläsning [Maj 2021]

Läst i Maj 2021

52. Margaux Dietz - Drömma stort  (5) 
53. Jenny Han - Nu och för alltid Lara Jean (4)
54. Patricia Gibney - Saknade själar (4)
55. Ulrika Rolfsdotter - Rovhjärta (5) 
56. Patricia Gibney - Stulna flickor (4)
57. Kicki Sehlstedt - Bara ett offer (4)
58. Tess Gerritsen - De överlevande (3)
59.  Zelda Falköga - Nagdabergen (4) 
60.  Anders Sundkvist - Återvändaren (3.5) 
61. Tess Gerritsen - Dö två gånger (4)
62. Sofie Sarenbrant - Skyddsängeln (5)
63. J.K Rowling - Harry Potter och Fenixordern (5)


Totalt:  12
Nya författare:  3
Tillhör en serie: 10
Rec.ex:  6
Svenska/Engelska: 12/0

Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/4
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 2/1

Besvikelse: 
ag hade önskat mer driv i Återvändaren.
De överlevande, det förstör så mycket allt drama i Janes liv. 

Positiv överraskning:
Rovhjärta var så mycket bättre än vad jag förväntade mig. 

Min åsikt om månaden:
Jag tycker inte att jag har läst så mycket men 12 till antal är ju bra, men nu börjar många tv-serier gått på paus, mina 3000bitars pussel är färdiglagda så nu kanske jag lyckas få till lite mer lästid, dock börjar ju livet starta igen nu när det blir mindre restriktioner vilket innebär att agilityn äntligen kan börja igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...