30 april 2019

Månadsläsning [April 2019]



31. Linwood Barclay - Lögnen (3)
32. Helena Kubicek Boye - Den ljusaste natten (4)
33. Camilla & Viveca Sten - Sjörök (4)
34. Camilla & Viveca Sten - Mareld (4)
35. Mats Ahlstedt - Trojanen (4)
36. Emma Ångström - En underbar död (4)
37. Mikael Ressem - En själ som blöder (4)
38. Mikael Ressem - Mannen på bron  (3)
39. Emelie Schepp - Broder Jakob (4)
40. Mikael Ressem - Av jord är du kommen (3)
41. Katja Hvenmark-Nilsson - Manhattan Transfer (2)
42. Magnus Jonsson - Kvinnan som jagade ensam (3)
43. Mikael Ressem - Fallet lisa (5)

Totalt: 13
Nya författare: 2
Tillhör en serie: 11
Rec.ex: 6
Svenska/Engelska:  13/0
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 6/0  
Seriealbum: 0
Barnböcker: 0
Besvikelse: Jag hade hoppats på en bättre sista bok i  Hatet trilogin.

Positiv överraskning:
Så många bra böcker den här månaden och jag börjar komma i kapp i många serier vilket känns riktigt bra :)
Min åsikt om månaden: 
13 böcker är en väldigt bra läsmånad, jag hinner "läsa"så många fler böcker sedan jag började lyssna på ljudböcker också.Så vi får se vilken serie jag härnäst ska börja lyssna på, vilka uppläsare gillar jag inte alls och vissa är hur bra som helst vilket är lite jobbigt när man kanske vill lyssna på en viss bok och det fungerar inte med uppläsaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...