31 oktober 2021

Månadsläsning [Oktober 2021]

Månadsläsning Oktober

101.  Anna Todd - När vi möttes (4) 
102.  Mikael Ressem - Camping morden (3.5) 
103.  Sören Sveistrup - Kastanjemannen (3)
104.  Anna Todd - När vi tvekade (4) 
105.  Mikael Ressem - Kodnamn Styx (3) 
106.  Robert Bryndza - Ögon i natten (4)
107.  Lotta Luxenberg - Fångad  (4)
108.  Jonas Moström - Skytten (3) 
109.  Sören Olsson - Det osynliga barnet (4)
110.  Karina Berg Johansson - Freak (2.5)
111.  C.S Lewis - Min morbror trollkarlen (3)
112.  Jenny Rogneby - Alla medel tillåtna (4)
113.  Zelda Falköga - Stendraken (5)

Totalt:   13

Nya författare:   4
Tillhör en serie: 10
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska: 11/0
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  3 
E-böcker/Ljudböcker:  0/4
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 2/2
Besvikelse: 

Jag hade hört så mycket bra om Kastanjemannen men det tog för lång tid för mig för att komma in i boken och den blev bara spännande på slutet, så kanske om man hade kortat ner den hade den varit mer spännande. Det var några till böcker som jag inte kände var så bra som jag förväntade mig, utan 

Positiv överraskning:
Det blev många bra böcker den här månaden, När vi möttes var bättre än jag hade förväntat mig, samma med Alla medel tillåtna. 

Min åsikt om månaden:
Mängd mässigt blev det en riktigt bra läsmånad, jag har också sett en del tvserier och filmer vilka jag har börjat recensera på instagram också, vilket jag gjorde från början när jag började blogga men sen slutade med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...