31 mars 2019

Månadsläsning [Mars 2019]

Fysiska böcker jag har läst

20. Tess Gerritsen - Kirurgen (4)
21. Lars Kepler - Kaninjägaren (4)
22. Tess Gerritsen - Lärlingen (4) 
23. Lars Kepler - Lazarus (5)
24. Tess Gerritsen - Syndaren (4)
25. Cara Hunter - I mörkret (3)
26. Tess Gerritsen - Dubbelgångare (4)
27. Tess Gerritsen - Skendöd (4)
28. Kamilla Oresvärd -Brudslöjan (4)
29. Tess Gerritsen - I satans tjänst (3)
30. Camilla & Viveca Sten - Djupgraven (4)

Totalt:11
Nya författare: 1
Tillhör en serie:  11
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska:  11/0
Hyllvärmare: 5
Tegelstenar(minst 500 sidor):  2
E-böcker/Ljudböcker: 0/6.5
Seriealbum: 0
Barnböcker: 0
Besvikelse:
Den här månaden blev det också massor av helt fantastiska böcker!
Positiv överraskning:
vad kul det var med ljudböcker nu när jag lyckades börja med det.
Min åsikt om månaden: 
11 böcker är ingenting att gnälla över, jag önskar dock att jag hade hunnit läsa mer, jag har lyssnat väldigt mycket på ljudböcker, det gick lite från noll till hundra. Det började med att jag lyssnar på agilitypodden och hur trevligt det blev med sällskap i öronen när man går på promenad, så nu har jag börjar med lite ljudböcker och började med en bokserie där jag är insatt i karaktärerna och nu blev fortsättningen en ungdomsserie. Så jag tror att jag under sommaren kommer lyssna på många böcker just för att jag är ute och gör saker så mycket.

Snön har börjat tina bort, så nu börjar det finnas hopp om våren och uteträning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...