3 november 2018

Månadsläsning [Oktober 2018]


72. Mikael Ressem - När det tysta tar över (4)
73. Mikael Ressem - Hav utan botten (5)
74. Sharon Bolton - Hantverkaren (5)
75. Joe Heap - Den som ser (2)
76. J.K. Rowling - Harry Potter och Hemligheternas kammare (5)
77. Mats Ahlstedt - Fruktans hus  (5)
78. Daisy Meadow - Filippa födelsedagsälvan 
79.  Mons Kallentoft - Himmelskriket (4)
80. John Ajvide Lindqvist - Nina i knipa 
81. R.L. Stine - Mumiens förbannelse (4)
82. Jörn Lier Horst - Bottenskrap (4)
83. R.L. Stine - Ghost beach (4)

Totalt: 12
Nya författare: 1
Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska:11/1
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum:  ½
Barnböcker: 
Besvikelse:
Den som ser var inte alls vad jag förväntade mig...
Positiv överraskning:
Det var många riktigt bra böcker den här månaden, så det var bra böcker eller ännu bättre.

Min åsikt om månaden
En riktigt bra läsmånad faktiskt! Jag har hunnit läsa ovanligt mycket och jag hoppas det håller i sig under vintern!  Det blev dessutom läst både på svenska och engelska, lite varierade genrer och för en gång skull lyckades jag läsa lite läskigare böcker i oktober och itne bara rec.ex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...