31 mars 2021

Månadsläsning [Mars 2021]


27. Mikaela Bley - Flickorna utan namn (4)
28. Ramona Ivener - Nattväkten (4)
29. Lisa Hågensen - Tatra (4)
30. Ragnar Jonasson - Snöblind (2)
31. Jenny Rogneby - Tärningen är kastad (3)
32. Mikael Ressem - ingen nåd  (5) 
33. Sören Olsson - Luna och superkraften: Kärleken (3)
34.  Annika Billberg - Dagboken i Ödehuset  (4)
35. Anna Bågstam - Skuggspelet (4)
36. Pernilla Ericson - 300 grader  (4)
37. Max Brallier - De sista barnen på jorden och skräcken från yttre rymden (2)
38. Anna Ihrén - Nattvakten (4)
39. Anna Ihrén - Maskmakaren (4)

Totalt:  13
Nya författare:  4
Tillhör en serie: 12
Rec.ex:  6
Svenska/Engelska: 13/0
Hyllvärmare: 4
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/4
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 1/3
Besvikelse: 

Lite besviken på böckerna som fick 2 och 3 i betyg, jag tror ju alltid att jag ska gilla alla böcker jag väljer att läsa. 

Positiv överraskning: 
Ingen bok var någon överraskning, ör de som var bra förväntade jag mig skulle vara bra, de som inte var  jätte bra de var ju en besvikelse.

Min åsikt om månaden: 
13 böcker är i mina ögon en väldigt bra månad, 39 stycken sammanlagt under första kvartalet gör att det inte kommer vara några problem att nå årets läsmål på 100 böcker.  Dock med alla böcker som är på väg hem till mig så behöver jag läsa lite mer..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...