1 april 2021

I min brevlåda [Mars 2021]

 

Rec.ex Ska läsas i April

Rec.ex Läst och recenserad

Rec.ex 2 lästa och recenserade
Peter Gissy ska läsas i April

Böcker från Adlibris bokrea

Rec.ex som ska läsas i April
Böcker från Adlibris bokrea del 2

Rec.ex  som ska läsas i April

Rec.ex: 7
Överraskningar: 
Köpta:  23
Lästa:  13,
varav 4 ljudböcker så 9

Sammanfattning: 30 nya och 9 lästa  =  +21 bland de olästa böckerna och jag kan säga att redan nu är statistiken för April är halv körd. För det blev pocket rea som jag inte kunda låta bli. Men det är iprincip bara böcker från min "vill läsa" lista så den har minskat rejält och jag lär inte köpa så många fler böcker under det här året! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...