30 mars 2021

Mias Påskutmaning

 



Mia kör precis som vanligt en påskutmaning.

Lässtart  Torsdag 1/4   07.00  (Skärtorsdag)
Lässtopp Måndag 5/4 23.55  (Annandag påsk)


Gå in HÄR och anmäler om ni vill vara med :) 
Finns lite regler och mer att läsa som hur man är med och tävlar om lite priser. 

Så vad har jag då tänkt att läsa? 
Dessa fyra känner jag att jag vill prioritera, det är rec.ex som jag är väldigt sugen på att läsa men jag tror inte jag hinner läsa alla fyra, men kanske någon och jag ska väntar nu så jag kan börja på en ny ljudbok på torsdag :)  Sen får vi se om någon bok av annan genre trycker sig in någonstans. 


2 kommentarer:

  1. Jag läser När allt brister och den är så himla bra men tiden är knapp just nu.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...