30 april 2022

Månadsläsning [April 2022]


28. Rachel Hawkins - Demonglass (3)
29. Callum Bloodworth - Berätta tre saker (5)  
30. M.W. Craven - Regissören (4) 
31. Rachel Wing - Hata Romeo (4) 
32. Unni Lindell . Mörkermannen (4)
33. Cecilia Sahlström - Flickan som dansade (4) 
34. Sören Olsson mfl - Väderhemligheten (4)
35. Ilaria Tuti - Askans dotter (4+)
36. Angela Marsons - Farlig lek (4)
37. Martin Widmark - Detektivmysteriet 

Totalt:   10
Nya författare:  2
Tillhör en serie:  8
Rec.ex:    5
Svenska/Engelska:  9/1
Hyllvärmare:  4
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0 
E-böcker/Ljudböcker:  0/0
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker:  2/2

Biblioteksböcker:  1
Besvikelse: 

Månadens bästa: 
Berätta tre saker var helt klart den bästa och så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! 

Positiv överraskning:
Regissören var mycket bättre än bok 2 i serien. 

Min åsikt om månaden:  
10 böcker är en helt okej månad till antal. Det blev dessutom tomt bland mina rec.ex som har kommit i år, jag har lyckas beta av 4 hyllvärmare men OJ vad jag har lyckats få hem många böcker och väldigt många böcker som jag tror är riktigt bra och vill läsa nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...