2 augusti 2021

Månadsläsning [Juli 2021]

Månadsläsning Juli

75.  Johanna Mo - Nattsångaren (5)
76.  Samuel Karlsson - Den som dödar (2) 
77.  Sarah Dessen - En gång för alla (2)
78.  Johanna Mo - Skuggliljan (5)  
79.  Anna Roos - I mörka vatten (3) 
80.  Samuel Karlsson - Var inte rädd (3) 
81.  Anna Larsson - Medan världen ser på (5) 
82.  Michael Evestedt - Dömda till döden (3)  
83.  Ulla M Nissen - Ridlägrets hemligheter (3) 
84.  Fiona Cummins - Samlaren (3) 


Totalt:  10

Nya författare:  3
Tillhör en serie: 8
Rec.ex:  3
Svenska/Engelska: 10/0
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/1 
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 0/2
Besvikelse: 

Den här månaden var det flera böcker som inte riktigt var så bra som jag hade förväntat mig. 

Positiv överraskning:
Medan världen ser på var så mycket bättre än jag trodde. 

Min åsikt om månaden:
Johanna Mo blev månadens bästa författare :) 
Att läsa 10 böcker är helt klart godkänt även om man alltid vill läsa mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...