2 mars 2020

Månadsläsning [Februari 2020]


13.  Viveca Sten - I natt är du död (4)
14.  Karin Slaughter - I mörker gömd (5)
15.  Ida Axelsson - Svart skugga (4)
16.  Viveca Sten - I stundens hetta (4)
17.  Viveca Sten - I farans riktning (4)
18.  Ida Axelsson - Dolda spår (4)
19.  RaeAnne Thayne - Falla för en ängel (4)
20.  Viveca Sten - I maktens skugga (5)
21.  Candice Fox - Crimson lake (4)
22.  George R.R. Martin - Nightflyers (1)
23.  Larsson Korsell Jonsson - Nidstången (4)
24.  Cecilia Sahlström - I egna händer (3)

Totalt: 12
Nya författare: 4
Tillhör en serie: 11
Rec.ex: 3
Svenska/Engelska: 12/0
Hyllvärmare: 5
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/4
Seriealbum:  
Barn/ungdomsböcker: 1
Besvikelse: 
Jag hoppades att Nightflyers skulle bli bättre än den började, men tyvärr inte.
 Positiv överraskning:
Det var många riktigt bra böcker den här månaden :)
Min åsikt om månaden:
Jag är imponerad över hur mycket jag läste med tanke på att jag har legat sjuk och varit på akuten med problem med lungorna (astma anfall som vägrade ge med sig) så jag har inte haft riktigt ork för att läsa men ändå blev det så här mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...