3 mars 2020

I min brevlåda [Februari 2020]

Ett rec.ex som jag ser framemot att läsa eftersom jag har gillat tidigare böcker av Sara Blaedel.

Två rec.ex,  första delen av Candice Fox skyndade jag mig att läsa att jag direkt kunde kasta mig över Redemption point. 

Bokrea böcker från Akademibokhandeln, jag har hunnit läsa I egna händer.
Rec.ex som är påbörjat 

Rec.ex:
  4
Överraskningar: 0
Köpta/Fått:  3
Lästa:  12
Sammanfattning:  -5 , fast ska jag räkna bort ljudböckerna som jag inte har så blir det -3  Det får helt klart godkänt, dock kommer Mars nog inte se lika bra ut eftersom att jag då lär få hem en del bokrea böcker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...