1 januari 2019

Månadsläsning [December 2018]


94.  Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul #3
95. Martin Widmark - Campingmysteriet
96. J.K Rowling - Harry Potter och Fången från Azkaban (3)
97. Bamse och Jultrollen
98. Jacobsen, Lerneby - Den siste väktaren (2)
99. Kamilla Oresvärd - Råttfångaren (5)
100. Annie England Noblin - Kärlek, bakelser & en mops (3)
101. Christina Larsson - Socialgrupp noll (4)
102. E.T.A Hoffman, Scott Gustafson - Nötknäpparen 
103. Holmqvist - Ett år med Tomten
104. Kalle Anka Pocket - Bubbel trubbel 302
105. Annika Billberg - Ett Zurrigt höstlov


Totalt: 12
Nya författare: 5
Tillhör en serie: 7
Rec.ex:  4
Svenska/Engelska:  12/0
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 2
Barnböcker:  4
Ungdomsböcker: 2
Besvikelse: 
Positiv överraskning:
En riktigt bra läsmånad, även om det inte blev så många tjocka vuxen böcker. Däremot mycket mysläsning både själv och med barnen.

Min åsikt om månaden: 
Det blev mycket läst med barnen, sett en hel del julfilmer dock inte orkar recensera alla. Det känns tillslut som man skriver samma sak om alla filmer men jag försöker bli bättre på att hinna recensera filmer och tv-serier. Jag har sett ikapp en del tv-serier vilket jag är riktigt nöjd med, försöker bearbeta högen med serier jag har att se.

Bilden stämmer inte riktigt, för jag fotade den här bilden innan jag hade läst ut Ristat i hud och under nyårsafton tog jag beslutet att inte försöka stressa med att läsa ut den så det här skulle stämma utan vill njuta av slutet. Dessutom fanns det i princip ingen lästid på nyårsafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...