1 april 2022

Månadsläsning [Mars 2022]

Månadsläsning i Mars


20.  Susanne Boll - Vattenlandet   (3.5)
21.  Unni Lindell - Nattsystern  (4)
22.  Ingelin Angerborn - Rum 213 (4)
23.  Samuel Björk - Pojken i snön (3.5)
24.  Lotta Luxenburg - Skyldig (3)
25.  Unni Lindell - Orkestergraven (3.5)
26.  Annika Billberg - Den glömda kartan (4) 
27.  Unni Lindell - Honungsfällan  (4)

Totalt:   8
Nya författare:  1
Tillhör en serie:  8
Rec.ex:    2
Svenska/Engelska:  8/0
Hyllvärmare:  4
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0 
E-böcker/Ljudböcker:  0/2
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker:  0/2

Biblioteksböcker:  0
Besvikelse: 
Pojken i snön hade jag betydligt högre förväntningar på. 

Månadens bästa: 
Den glömda kartan och Rum 213. 

Positiv överraskning:
Det var ingen riktig wow känsla i någon bok jag läste den här månaden men heller inte någon som var super dålig. 

Min åsikt om månaden:  
Det har varit mycket den här månaden, en hel del tid med barnen i slalom backen, många timmar på sjukshus med dottern, en hel del målande på vinden och sen hundarna och agilityn tar ju sin tid.

Jag han känna lite vår känslor så kom det massor av snö och det blev vinter igen, besvkelsen blev enorm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...