30 september 2020

Månadsläsning [September 2020]


92. Lisa Hågensen - Siri (4) 
93. Anna Jansson - Det du inte vet (4)
94. Åsa Ringdahl - Efter det som hände (5)
95. Cecilia Sahlström - Pojken som försvann (4)
96. Jenny Fagerlund - Mitt hemliga liv (5)

Totalt: 5

Nya författare:  0
Tillhör en serie: 4
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska: 5/0
Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/0
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 0/1
Besvikelse: 
Absolut ingen besvikelse den här månaden :)  
 
Positiv överraskning:
Den här månaden var böckerna ungefär som jag förväntade mig. 

Min åsikt om månaden:
4 lästa + 1 ljudbok.  Påbörjat 2 böcker och 1 ljudbok. Så inte alls speciellt mycket läst men jag har rivit upp och lagt nytt golv, jag har sett en del serier men hoppas verkligen få ro i kroppen till att läsa framför brasan nu under hösten :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...