31 mars 2020

Månadsläsning [Mars 2020]


25.  Candice Fox - Redemption point (3)
26.  Cara Hunter - Ingen utväg (2.5)
27.  Ulla Bolinder - Onda ting (3)
28.  Viveca Sten - I sanningens namn (3)
29.  Susanne Boll - Eldsystrar (3)
30. J.K Rowling - och Den flammande bägaren (5)
31. Sara Blaedel - Min fars hemlighet (3)
32. Dag Öhrlund - Se till mig som liten är (4)
33. Agnes Ravatn - Fågeltribunalen (1)
34. Viveca Sten - I fel sällskap (4)
35. Chris Carter - Krucifix mördaren  (5)
36. Kiera Cass - Kronprinsessan (4)
37. Viveca Sten - I hemlighet begravd (4)
38. Kazu Kibuishi - Flykten från Lycien (4)
39. Kazu Kibuishi - Eldfågeln (4)
40. Kazu Kibuishi - Supernova (4)

Totalt:  16
Nya författare:  4
Tillhör en serie: 14
Rec.ex:  5
Svenska/Engelska: 14/0
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  2 
E-böcker/Ljudböcker:  0/3
Seriealbum: 3
Barn/ungdomsböcker: 0

Besvikelse: 

Fågeltribunalen lät bättre på baksidestexten än vad den var så det var en besvikelse. Även att jag inte lyckats fastna för Cara Hunters böcker, alla andra hyllar dem men de faller inte mig riktigt i smaken.

Positiv överraskning:
Så många bra böcker den här månaden, många 4or och två 5or.

Min åsikt om månaden:
Wow vad jag hann läsa fast jag gjort så mycket annat. Jag har varken snoriga barn eller lever i karantän på något annat sätt men det är lite mindre hundaktiviteter men framförallt så läser jag mycket mer sedan jag slutade sitta på facebook. 3 månader nu utan facebook och jag har läst mycket mer än jag gjorde tidigare, även hunnit se mer serier, men då är det även låg säsong för agilityn vilket bidrar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...