1 april 2020

I min brevlåda [Mars 2020]

Bokrea böcker. Chris Carters serie har jag precis börjat läsa
och jag är så glad att jag har fler som ligger och väntar på mig :) 

Min stora bok beställning, dock bara några från rean...

Mina barn älskar att lära sig även hemma så jag försöker ha läroböcker och vanliga böcker
i mängder så de kan välja vad de vill läsa och träna på. 

Min dotter vill läsa på engelska så jag tänkte att vi börjar med seriealbum så får vi se sen hur vi går vidare :) 
Mina pockets :)
Alla 4 är delar i serier jag redan läser så de här lär jag kasta mig över,
hoppas ta mig den tiden under April.

Ett överrasknings rec.ex som inte får recenseras förrän i april så kommer läsa den då,
men det känns som en bok jag kommer gilla :)  
Rec.ex: 0
Överraskningar: 1
Köpta:  6
Köpta till barnen: 7
Läst: 16
Sammanfattning:  En riktigt bra läsmånad, dock kom beställningarna så sent så han börja läsa massa annat i väntan så nu hamnade de i kö istället för att jag kunde kasta mig över dem.   -9  är en rätt bra siffra, även om jag nog kommer läsa barnens böcker så ligger de inte bland mina olästa och alla böckerna har barnen inte fått utan det blir senare när de behöver någonting att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...