31 augusti 2019

Månadsläsning [Augusti 2019]



67.  M.J Arlidge - Nu i ro slumra in (4)
68. Mikael Ressem - Ett brinnan inferno (4)
69. Elizabeth Klehfoth - Det slutna sällskapet (5)
70. Anna Jansson - Främmande fågel (2)
71. Kristan Higgins - Vän med förmåner (2)
72. Anna E Wahlgren - Fristad (4)
73. Stefan Ahnhem - Arton grader minus (3)
74. Victoria Aveyard - Krigsstorm (3)
75. Kazu Kibushi - Det sista rådet (4)
76. Kazu Kibushi - Älvprinsen (4)


Totalt: 10
Nya författare:  2
Tillhör en serie:7
Rec.ex: 3
Svenska/Engelska: 10/0
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  2
E-böcker/Ljudböcker:  0/2  
Seriealbum: 2
Barnböcker: 0
Besvikelse: De som fick en tvåa i betyg trodde jag skulle vara bättre än de var.

Positiv överraskning:Det slutna sällskapet var bättre än jag trodde den skulle vara.

Min åsikt om månaden: Vi har börjat renovera och fixa hemma, tv serierna har inte börjat gå ännu och agilitysäsongen pågår fortfarande så finns en del som drar uppmärksamhet från läsningen. Men jag har inga problem att lyckas fixa årets läsmål om jag inte skulle få för mig att inte läsa någon mer bok i år men det är fyra månader så det borde inte vara så svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...