1 juni 2018

Månadsläsning [Maj 2018]


36. Jerk Schuitema - Den som göms i snö (4)
37. Cara Hunter - Hemmets trygga vrå (3)
38. Sofie Sarenbrant - Syndabocken (5)
39. Christina Larsson - Nådastöten (4)
40.Cecilia Salamon - Fuckboy Praktisk handbok i konsten att dejta (4)

Totalt: 5
Nya författare:  2
Tillhör en serie: 3
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska: 4/0
Hyllvärmare:  1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Barnböcker:  
Besvikelse:

Hemmets trygga vrå var allt för förutsägbar.
Positiv överraskning:
Det var en månad med bra böcker :)
Min åsikt om månadenEn månad med flera bra böcker, mycket annat som målning av huset, byggande av hinder, fixande i trädgården och en del träning så det här var en månad när jag inte har hunnit för att jag har prioriterat bort läsningen för att hinna göra bort mycket annat så att jag kan fokusera på läsningen och tävlingarna nu när säsongen startar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...