3 juni 2018

I min brevlåda [Maj 2018]

Rec.ex Läst och recenserad
3 rec.ex Hemmets trygga vrå är läst och recenserad, Systrarna är påbörjad
Rec.ex Lästa och Recenserade
Alla Rec.ex de två undre är överraskningar
4 överrasknings rec.ex
Rec.ex En överraskning, en efterlängtad
Ett rec.ex. efterlängtad
överrasknings rec.ex

Pocket rea..ooops!

2 recex från Lisa :)
Det här är månaden då det blev kaos bland mina böcker, så lite läst så många nya som jag verkligen VILL läsa!!!

Recensionsexemplar:  13
Överrasknings rec.ex: 8
Köpt hem: 8
Läst: 5

13+8+8 = 29  
29 - 5 =  24 
Japp! Jag gick plus 24 böcker den här månaden! Jag gissar att det kommer förstöra så det här året går jag plus, ungefär som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...