2 november 2019

Månadsläsning [Oktober 2019]


83. Karina Johansson - Pengabrevet (4)
84. Karin Slaughter, Lee Child - Rent som guld (4)
85. Zelda Falköga - Karma och Jonar (5)
86. Karin Slaughter - Den sista änkan (5)
87. Anna Jansson  - Alkemins eviga eld (4)
88. Mons Kallentoft & Anna Karolina - Albino (5)
89. Anna Jansson - När skönheten kom till bro (4)
90. Mats Strandberg & Sofia Falkenberg - Monstret och människorna (5)
91. Christina Lindström & Kajsa Lind - Leo och katten som sprang bort (4)
92. Luftens hjältar  
93. Spirou i Australien
94. Spirou: Den stora kuppen del 2
95. Jan Bertoft - Lögnens höga pris (3)
96. Bamses äventyr Skumt i lasten #24
97. Bamses äventyr En riktig äventyrs resa #29 
98. Magnus Nordin - Svart drama (3)


Totalt: 16
Nya författare:  
Tillhör en serie: 12
Rec.ex: 5
Svenska/Engelska:  16/0
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/2  
Seriealbum: 5
Barnböcker: 2
Besvikelse: Jag läste mestadels riktigt bra böcker den här månaden, och det hoppas jag att jag kommer få göra resten av året. 

Positiv överraskning:Att jag på våran vind hittade en låda med seriealbum och serietidningar sedan min sambo var liten, en låda som bara följt med alla flyttar och som jag inte tittat i. Så nu har jag mycket kul att läsa  och det gör ju även att antalet lästa ökar eftersom de är rätt lästa och precis vad jag behövde nu när läsningen har varit seg. 

Min åsikt om månaden: En riktigt bra läsmånad, lyckas läsa lite av varje och lite olika genres och för olika åldrar, även både läst nytt och hyllvärmare. Antalet lästa är jag väldigt nöjd över, dock känner jag att jag inte riktigt vill lägga energi på att recensera alla seriealbum, kanske är något riktigt bra som jag kommer visa upp på instagram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...