3 november 2019

I min brevlåda [Oktober 2019]

Lästa och recenserade. Rent som guld var en riktigt bra överraskning!

Ett litet steg på vägen var en överraskning som jag blev riktigt glad över! :)
Alla kan gå ner i split har jag fått pausa när mina leder just nu bråkar med mig.

Ytterligare en överraskning, som jag inte hade riktigt koll på.

Två böcker jag verkligen längtat efter under hösten :)

Rec.ex: 4
Överraskningar: 3
Köpt/Fått: 0
Rensat bort: 5
Läst: 16 
Sammanfattning:
Som vanligt blir det knepigt när man lånat böcker för de förstör statistiken. Men det känns som man i alla fall läst mer i år än jag fått hem och jag har inte köpt hem så överdrivet mycket böcker men det kommer bli intressant när jag ska göra årsstatistiken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...