31 juli 2018

Månadsläsning [Juli 2018]


49. Lisa Hångesen - Generalens älskarinna Del 2 (4)
50. Riley Sager - De sista flickorna (4)
51. S.B.Caves - Kidnappad (4)
52. Mats Strandberg - Färjan (2)
53. Kiera Cass - Eliten (4)
54. Kiera Cass - Den utvalda (4)
55. Jenny Fagerlund - Med hälsning från Båstad (5)


Totalt: 7
Nya författare: 3
Tillhör en serie: 3
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska: 6/0
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Barnböcker: 0
Besvikelse:
Färjan var en besvikelse för jag förväntade mig inte det jag fick, skulle jag läsa om den nu så hade jag kanske tyckt helt annorlunda.
Positiv överraskning:
Väldigt många bra böcker den här månaden, älskade Lisas PureBred serie  & the Selection trilogin. Även Med hälsningar från Båstad överraskade mig positivt, jag läste inte så mycket feel good romaner längre och när jag gör det så vet jag att det är det jag vill läsa.
Min åsikt om månaden
Mängden läsning blev inte den bästa den här månaden, men jag fick läsa flera riktigt bra, jag kom ikapp i rec.ex högen och fick avsluta två serier. Augusti hoppas jag på ännu mer läsning, och när jag inte har så många rec.ex att läsa så kan jag försöka läsa mina egna böcker som lockar här hemma. Dock har jag hunnit se ikapp och se färdigt en del tv-serier den här månaden vilket jag är väldigt nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...