1 maj 2023

Månadsläsning [April 2023]

18. Gabriella Ullberg Westin - Mörkret under ytan (4)
19. Henning Mankell - Mannen som log  
20. Henning Mankell - Steget efter  (4)
21. Peter James - Långt ifrån död  (3.5)
22. Viveca Sten - Botgöraren (4)
23. Karen M. McManus - One of us is next (3) 


Totalt:   6
Nya författare:  0
Tillhör en serie:  6
Rec.ex:   0
Svenska/Engelska: 5/1
Hyllvärmare: 4
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/0
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker:  0/0
Biblioteksböcker:  0

Månadens bästa:  
Mörkret under ytan, Botgöraren vad helt klart bäst den här månaden! 

Min åsikt om månaden:
Har bara läst 6 stycken böcker, och det är en okej siffra med tanke att jag jobbat, varit sjuk och det har varit väldigt mycket annat som att jag fick hem 15 kubik med ved som jag har klyvt och travat in nästan helt själv. Men snart borde jag kunna börja träna agility ute igen så då kommer det kanske bli lite mindre läst, men samtidigt så har jag försökt läsa lite mer på jobbet så vi får helt enkelt se hur det blir närmsta månaderna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...