3 oktober 2022

Månadsläsning [September 2022]


72. Pascal Engman - Kokain (3)
73. Alex Flinn - Beastly (3)
74. Buthler & Öhrlund - En nästan vanlig man (4)
75. Åsa Ringdahl - Hitta tillbaka (4) 
76. Lotta Luxenburg - Döden i röd klänning 


Totalt:   5

Nya författare:  1
Tillhör en serie:  3
Rec.ex:    0
Svenska/Engelska: 5/0
Hyllvärmare:  0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/2
Barn/ungdomsböcker:  0/2

Månadens bästa: 

Det var ingen bok som berörde mig extra mycket utan det var en rätt medelmåttlig läsmånad.

Positiv överraskning:
En nästan vanlig man var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig! 

Min åsikt om månaden:  
Det här blev ingen bra läsmånad, jag har arbetat massor samtidigt som vi har separerat så det har varit massor av packande, fixande och städande här hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...