3 oktober 2022

I min brevlåda [September 2022]

 

Rec.ex

Bokrea beställning :) 

Rec.ex

Överraskningsböcker


Rec.ex: 3
Överraskningar:  2
Köpt/Fått: 3
Rensat bort:  196  (Lästa)   119 (Olästa) 
Läst:  5 (3 fysiska böcker, 2 ljudböcker)  

Sammanfattning: 
8 Nya böcker, 5 lästa, dock bara 3 fysiska så borde vara +5  men då har jag ju rensat bort massor av böcker. När jag levde i ovissheten om jag skulle rymma alla mina böcker i en lägenhet/gårdshus så började jag rensa, men det blev så att jag bor kvar så jag hade kunnat ha kvar mina böcker men samtidigt skönt att rensa och gå igenom allt man äger.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...