31 maj 2022

Månadsläsning [Maj 2022]



38. Unni Lindell - Sockerdöden (4)
39. Anna Snoekstra - Docksamlaren (3)
40. Unni Lindell - Djävulskyssen (2)
41. Viveca Sten - Dalskuggan (5)
42. Michelle Knight - Elva år i fångenskap (5)
43. Unni Lindell - Drönaren (2.5)
44. Martin Widmark - Cafemysteriet 
45. Pernilla Erikson - Släcka liv (4)
46. Mons Kallentoft - Olympia (5)
47. Ingelin Angerborn - Sal 305 (4)
48. Ingelin Angerborn - Fyr 137 (5) 

Totalt:   11

Nya författare:  1
Tillhör en serie:  9
Rec.ex:    0
Svenska/Engelska: 11/0
Hyllvärmare:  5
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0 
E-böcker/Ljudböcker:  0/3
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker:  1/2

Biblioteksböcker:  1
Besvikelse: 
Jag hoppades verkligen att Unni Lindells böcker skulle bli bättre, någon bok var bättre än de andra men många föll mig inte alls i smaken. 

Månadens bästa: 
Dalskuggan och Olympia helt klart. 

Positiv överraskning:
Elva år i fångenskap var bättre än vad jag hade förväntat mig.

Min åsikt om månaden:  
Inte den bästa läsmånaden, jag har jobbat mer än heltid och försökt även hinna med att träna hundarna och vara fotbollstränare så lästiden har minskat drastiskt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...