1 september 2021

Månadsläsning [Augusti 2021]


85.  Michael Evestedt - I fäders spår (2.5) 
86.  Pia Kask - Fadern (4) 
87.  Samuel Karlsson - Hämnden är min (4)
88.  Mikael Andersson - Den som illa gör (4)
89.  Jenny Fagerlund - Början på något nytt (5)
90.  Samuel Karlsson - Jakten på Louise (4)
91.  Mari Jungstedt - Där den sista lampan lyser (4)

Totalt:   7
Nya författare:  1
Tillhör en serie: 6
Rec.ex:  3
Svenska/Engelska: 7/0
Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/3 
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 0/0
Besvikelse: 
I fäders spår trodde jag skulle vara bättre än vad den var. 

Positiv överraskning:
Början på något nytt var en riktig full pottare, men jag har ju gillat Jenny Fagerlunds tidigare böcker så det känns inte som någon överraskning egentligen.

Min åsikt om månaden:
Det blev ingen månad med mycket läsning, men det som blev läst var mestadels riktigt bra. Nu är det snart höst då kommer det finns mycket mer tid över för att läsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...