31 juli 2020

Månadsläsning [Juli 2020]



67. Karin Wahlberg - Sista jouren (3)
68. Meg Cabot - Den fjärde dimensionen (4)
69. Dana Simpson - Unicorn vs Goblins (4)
70. Rosie Rushton - Olivia (3)
71. M.W Caven - Brännaren (5)
72. Mari Jungstedt - Jag ser dig (3)
73. Anna Jansson - Alla kan se dig (4.5)
74. Rachel Hawkins - Hexhall (4) 
75. Jörn Lier Horst - Det innersta rummet (3)


Totalt: 9
Nya författare:  4
Tillhör en serie: 8
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska: 7/2
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/1
Seriealbum: 1
Barn/ungdomsböcker: 0/4
Besvikelse: 
Ingen jätte besvikelse, när det är många böcker i en serie så vet man att det inte alltid är storyn tilltalar en och att någon bok är lite svagare än de andra. Det syns på mina betyg också att jag läser mest böcker jag verkligen tror att jag kommer gilla, i Augusti kommer jag läsa lite utanför dessa ramar så får jag se om jag hittar lite nytt spännande att läsa.  
 
Positiv överraskning:
Brännaren var ännu bättre än vad jag trodde!! :) 

Min åsikt om månaden:
Mängden är bra dock har jag haft svårt att komma till ro och läsa, det har regnat massor och när man mest sitter inne o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...