1 januari 2021

Månadsläsning [December 2020]


115. Anna Jansson - Mitt hjärta är ditt (4) 
116. Karin Slaughter - Den tysta kvinnan (5)
117. Ellinor Kapp - Sjörök (5)
118. Tess Gerritsen - Den tysta flickan (5)
119. Åström & Sandlund - Vid skogens slut (5)
120. Mikael Ressem - Brustna hjärtans död (3)


Totalt: 6
Nya författare:  1
Tillhör en serie: 4
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska: 6/0

Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0  
E-böcker/Ljudböcker:  0/4
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 0/0
Besvikelse: Jag hade högre tankar om Brustna hjärtans död, men jag tror att den blev mindre bra just för att jag redan lyssnat på flera böcker som kom efter den. 
Positiv överraskning: Alla 5 poängare 

Min åsikt om månaden:
Mängd mässigt ingen wow månad, men poäng mässigt är det nog årets bästa läsmånad!! Väldigt många bra böcker som blev lästa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...