1 oktober 2019

Månadsläsning [September 2019]



77. Anna Jansson - Pojke försvunnen (4)
78. Jörn Lier Horst - Katharinakoden (5)
79. Anna Jansson - Inte ens det förflutna (4)
80. Anna Jansson - Först när givaren är död (3)
81. Jan-Erik Fjell - Rovdjuret (5)
82. Anna Jansson - Drömmen förde dig vilse (4)


Totalt: 6
Nya författare:  0
Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 1
Svenska/Engelska:  6/0
Hyllvärmare: 4
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/0  
Seriealbum:0
Barnböcker: 0
Besvikelse:
Jag blev inte så besviken av någon faktiskt.
Positiv överraskning:
Rovdjuret var ännu bättre än vad jag trodde den skulle vara!

Min åsikt om månaden:Det blev inte så mycket läst den här månaden och jag vet inte riktigt vad jag har gjort istället men ibland blir det bara så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...