2 mars 2023

Månadsläsning [Februari 2023]



07. Jonas Moström - Dödens pendel (3)
08. Fredrik Backman - Vi mot er (5)
09. Harlan Coben - Lämna inga spår (5)
10. Henning Mankell - Den vita lejoninnan 

Totalt:   4
Nya författare:  0
Tillhör en serie:  4
Rec.ex:  1  
Svenska/Engelska: 4/0
Hyllvärmare:  3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  2
E-böcker/Ljudböcker:  0/0
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker:  0/0
Biblioteksböcker:  0

Månadens bästa:  
Det var verkligen en månad där böckerna var super bra eller bara nja så där. 
Både Vi mot er och Lämna inga spår var riktigt bra!! 

Min åsikt om månaden:  
Det blir verkligen inte mycket läst just nu, och jag önskar verkligen jag tog mig mer tid till det men det har varit mycket fixande med huset och jobbande så tiden i februari var det verkligen dåligt med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...