4 januari 2023

Månadsläsning [December 2022]



89. Anders de la Motte - Höstdåd (2)
90. Anders de la Motte - Vintereld (3)
91. Anders de la Motte - Våroffer (4)
92. Lars Kepler - Spindeln (4) 

Totalt:   4
Nya författare:  0
Tillhör en serie:  4
Rec.ex:    1
Svenska/Engelska: 4/0
Hyllvärmare:  3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  1
E-böcker/Ljudböcker:  0/0
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker:  0/0
Biblioteksböcker:  0

Månadens bästa:  
Helt klart Spindeln av Lars Kepler 

Min åsikt om månaden:  
Det blir verkligen inte mycket läst nu, jag jobbar på tok för mycket för att ha tid att läsa, vilket är jätte tråkigt. Och jag har så svårt att riktigt fastna i en bok just nu för mina tankar flyger iväg och jag har svårt att hitta fokus och ro till läsningen.  

Nästa år kommer jag fortsätta att läsa mina olästa böcker så får vi se, jag gissar det kommer bli färre rec.ex och färre inköpta böcker under nästa år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...