1 mars 2022

Månadsläsning [Februari 2022]



14.  Anna Lundgren - Agnes Evander och de dödas sjö (5)
15.  Jörn Lier Horst - Ärende 1569  (5)
16.  Anna Todd - När vi föll (3)
17.  Arne Dahl - Islossningen (4) 
18.  Unni Lindell - Drömfångaren (2)
19.  Unni Lindell - Sorgmanteln (3)

Totalt:   6

Nya författare:  1
Tillhör en serie:  5
Rec.ex:    1
Svenska/Engelska:  6/0
Hyllvärmare:  3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  1 
E-böcker/Ljudböcker:  0/1
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker:  0/1

Biblioteksböcker:  0
Besvikelse: 
Jag trodde Cato Isaksen böckerna skulle vara bättre, men de har i alla fall börjat bli bättre. 

Månadens bästa: 
Agnes Evander och de dödas sjö var helt klart bäst, strax där efter kommer Ärende 1569. 


Min åsikt om månaden:  
Ingen speciellt bra läsmånad men det skyller jag helt på att det har varit vinter OS och eftersom vi vet att det dessutom varit bokrea månad så vet jag att jag kommer faila på att minska mina böcker, även att jag nästa månad lär få hem en hög böcker. Dock har jag i alla fall lyckas rensa bort några också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...