30 juni 2020

Månadsläsning [Juni 2020]




58. Lotta Luxenburg - Rättskiparen (4)
59. Sofie Sarenbrant - Mytomanen (4)
60. Dana Simpson - Unicorn on a roll (3)
61. Jens Lapidus & Gustaf Lord - Konstkuppen  (4)
62. Jens Lapidus & Gustaf Lord - Juvelkuppen (4)
63. Mina och Magnus Dennert - Tystnadens torn (4)
64. Francesca Zappia - Välkommen till Addamsville (3) 
65. Anna Roos - En evig sömn (4) 
66.  Meg Cabot - Medlaren (4)


Totalt: 9
Nya författare:  1
Tillhör en serie: 8
Rec.ex: 5
Svenska/Engelska: 8/1
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0 
E-böcker/Ljudböcker:  0/0
Seriealbum: 1
Barn/ungdomsböcker: 3/2
Besvikelse:
Jag trodde jag skulle gilla Välkommen till Addamsville mer än jag gjorde. 

Positiv överraskning:
Väldigt många bra böcker den här månaden, och ingen dålig :) 

Min åsikt om månaden:
Jag har inte lyssnat färdigt på en enda ljudbok, blivit väldigt många poddavsnitt istället medans jag har målat men nu verkar jag ha hunnit ikapp så blir det nog mer ljudböcker igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...