1 juni 2020

Månadsläsning [Maj 2020]



51. Lotta Luxenburg - Förföljda (4)
52. Linwood Barclay - 23  (3)
53. Wendy Mass - Sleeping Beauty (4)
54. Åsa Larsson, Ingela Korsell - Grimmen  (5)
55. Zelda Falköga - Flykten (5)
56. Sylvia Day - Frusen fjäril (3.5-4)
57. Fredrik.P.Winter - Grävlingen (4)

Totalt: 7
Nya författare:  1
Tillhör en serie: 5
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska: 6/1
Hyllvärmare:
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0 
E-böcker/Ljudböcker:  0/0
Seriealbum: 0
Barn/ungdomsböcker: 3
Besvikelse: Slutet på Frusen fjäril

Positiv överraskning:
Sleeping beauty var bättre än jag trodde den skulle vara. 

Min åsikt om månaden:
Jag trodde att jag skulle hinna läsa mer men helt plötsligt drog massor av vår/sommar projekt igång här hemma på gården så jag fick lite mindre tid att läsa och det har gått trögt med ljudböckerna. Men jag har några nästan utlästa böcker i alla fall :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...