2 juni 2020

I min brevlåda [Maj 2020]




Rec.ex Läst och recencerat 
3 rec.ex som är lästa och recenserade 
Systrarna från Toscana var en överraskning 
som jag inte har läst än.

Rec.ex 
Rec.ex
2 vinster från barnbokspodden :) 
De är nu lästa och kommer recenseras inom kort.
Rec.ex som ska läsas jätte snart!!
En överraskning som jag hoppas hinna läsa under sommaren
4 rea böcker ;) 

Rec.ex som ska läsas under juni


Rec.ex: 5
Överraskningar: 2
Köpta/fått:  6
Läst:  9

Så 13 nya böcker flyttade in, flera som är lästa men de flesta är jag så pepp på att jag vill läsa de NU! Så på papper +4 böcker men då är någon som var läst biblioteks bok och så där så det stämmer inte riktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...