31 januari 2020

Månadsläsning [Januari 2020]


1. Jo Nesbö - Kan doktor Proktor rädda julen (2)
2. Bamses äventyr #11
3. Ilaria Tuti - Blommor över helvetet (4)
4. Catherine Isaac - Mellan dig och mig (3)
5. Harlan Coben - Inte ett ord (5)
6. Viveca Sten - I den innersta kretsen (4)
7. Caroline Eriksson - Kom i min famn (4)
8. Ellinor Wessel - Farliga affärer (3)
9. Viveca Sten - I grunden utan skuld (4)
10. Mikael Ressem - Mademoiselle-X (5)
11. Kate Lowe - Vredens gudinnor (1)
12. Helena Kubicek Boye - Kallare än is (5)

Totalt: 12
Nya författare: 5
Tillhör en serie: 9
Rec.ex: 5
Svenska/Engelska: 12/0
Hyllvärmare: 4
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/3
Seriealbum:  1
Barnböcker: 0
Besvikelse: 
Positiv överraskning: 
Det blev läst många bra böcker den här månaden men även någon som inte alls föll mig i smaken.

Min åsikt om månaden:
Jag är nöjd med att det blev läst så många fysiska böcker, även att jag lyckades läsa 4 hyllvärmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...