30 juni 2019

Månadsläsning [Juni 2019]


53. CS Duffy - Behind blue eyes (4)
54. Johanna Mo - Vänd om och var stilla (3)
55. Anna Jansson - Drömmar ur snö (4)
56. Johanna Mo - Allting trasigt ska bli helt (4)
57. Sofie Sarenbrant - Skamvrån (5)
58. Anna Bågstam - Ögonvittnet (4)
59. Louise Boije af Gennäs - Verkanseld (4)
60. Sofia Fritzon - När äventyret väntar (4)

Totalt: 8
Nya författare: 2
Tillhör en serie:8
Rec.ex: 3
Svenska/Engelska: 7/1
Hyllvärmare:  3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/0  
Seriealbum: 0
Barnböcker: 0
Besvikelse: 
Positiv överraskning:
Skamvrån vad månadens bästa, dock överraskade inte det eftersom jag älskar den serien.
Min åsikt om månaden: 
Eftersom jag reste bort i slutet på månaden så fick jag fixa några tidsinställda inlägg och på min agilityresa lär det inte bli så mycket läst så det får hamna på juli läsningen. Så att jag han med 8 böcker under den här månaden i alla fall är jag jätte nöjd med och jag ligger riktigt bra till för att hinna läsa 85 böcker i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...