1 juli 2019

I min brevlåda [Juni 2019]

Ön var en överraskning
Den tysta patienten är ett rec.ex som kommer läsas i juli

Råkade beställa 4 böcker på rea, Ögonvittnet har jag läst och recenserat.

Två rec.ex som är lästa och recenserade
Pirata var en överraskning, de andra 4 har jag köpt

Rec.ex: 3
Överraskningar: 2
Köpta: 8
Bortrensade:
Lästa: 8

Så den här månaden gick jag +5 böcker, eller egentligen +6 eftersom en av böckerna var en e-bok. Så inte min bästa månad men jag lyckades ändå läsa några hyllvärmare och jag håller på med "sista" rec.exet, behöver däremot läsa lite ny inköpta och överraskningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...