31 maj 2019

Månadsläsning [Maj 2019]


44. Anna Jansson - Må döden sova (3)
45. Cannie Möller - Besökaren (2.5)
46. Bettina Bieberstein Lee - Tigeröga (4)
47. Anna Jansson - Silverkronan (1)
48. Gabriella Ullberg Westin - Förrädaren (5)
49. Peter James - Levande begravd (4)
50. Pia Kask - Bestraffaren (4)
51. Peter Stjernström - Station K (3)
52. Belinda Bauer - När repet brister (3)


Totalt: 9
Nya författare: 4
Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 6
Svenska/Engelska: 9/0
Hyllvärmare:  3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker:  0/3  
Seriealbum: 0
Barnböcker: 0
Besvikelse:Serien om Maria Wern är inte riktigt så bra som jag trodde den skulle vara, men ska läsa någon mer bok så kanske jag ändrar mig.
Positiv överraskning: Inge surprise att jag älskar Gabriella Ullberg Westins böcker, så ja jag har höga krav och tankar om hennes böcker och är glad att Förrädaren lyckades hålla flaggan i topp ändå :)


Min åsikt om månaden:  Jag vet inte när jag lyckas läsa för jag läser jätte lite just nu eller har gjort i hela maj ändå blev det 9 böcker läsa, i Juni kommer det bli lite mindre läst eftersom jag ska iväg 1 vecka till andra sidan sverige och då kommer jag köra bil eller köra agility så jag är glad om jag lyckas läsa några sidor under den resan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...