4 januari 2020

Mål för 2020


Jag kommer ha ett läs mål på goodreads för 2020 men jag kommer inte ha några fler läsmål, det var jätte skönt under 2019 att inte ha någon press på sig utan bara kunna njuta av läsningen. Jag hoppas få ro i kroppen och lyckas läsa väldigt mycket och väldigt många av mina egna böcker under 2020. 

Läsningen:
* Försöka läsa många av mina olästa.
* Rensa bort de jag läser och inte riktigt gillar och rensa bort om jag trillar över böcker jag har hemma som jag inte tror jag kommer läsa igen/kommer läsa alls. 
* Precis som under 2019 inte efterfråga så många rec.ex utan verkligen läsa de jag tror att jag verkligen kommer gilla.
* Försöka läsa de böcker jag köper hem, undantag delar i serier jag ligger efter i men de serierna behöver jag komma ikapp i och inte bara köpa hem alla delar.
* Blir bättre på att skriva om lästa böcker på instagram, jag tycker det är jobbigt att skriva längre texter på telefonen därför jag föredrar bloggen även om inte så många läser mina inlägg.
* Försöka få till någon rolig tävling på instagram och försöka få till mer inlägg där men jag vet inte riktigt vad det skulle vara. Måste nog kolla runt lite mer och få ideer på det.  Har ni några tips?

Tv-Serier: 
Jag kommer försöka se ikapp ännu mer serier och inte försöka börja se så många fler, ligger efter i så många serier så jag hoppas det inte kommer ut så många nya bra serier som jag börjar se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...