3 januari 2019

Sammanfattning 2018


Påbörjade böcker som inte blivit avslutade: 0
Hyllvärmare som blivit lästa: 21


Recensions exemplar jag har fått hem: 49
Recensions exemplar som inte blivit utlästa: 6 (alla kom i slutet på december och 4 av dessa har rec.datum i januari)
Överraskningsrec.ex som jag fått hem: 36
Överraskningsrec.ex som inte blivit utlästa: 21

Hur många nya böcker flyttade in under året: 34
Hur många av de nya böckerna är olästa: 39
Hur många flyttade ut: Minst 450 stycken

Antalet lästa böcker:105


Utmaningar 2018
Läsa 100 böcker - Yes 105
Läsa 24 hyllvärmare - No 21
Läsa 5 böcker på engelska - Yes 5
Avsluta/Läsa ikapp 10 serier - Yes
Alfabetet 29 - No 21

Lästa vs inköpa/recex/överraskningar
Januari   0
Februari  0
Mars  -4
April +4
Maj +24
Juni -5
Juli 0
Augusti 0
September -1
Oktober +6
November -7
December

Min åsikt om året:
Jag tycker det här läsåret har varit riktigt bra, visst jag fixade inte alla utmaningar, men nästa år hoppas jag rensa ut lite fler böcker och läsa ännu fler hyllvärmare + de som flyttar in under året.
Just nu har jag nog inga mål för 2019, jag tror att jag bara ska läsa så mycket det går och försöka ägna lite mindre tid åt slösurfning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...