2 januari 2019

I min brevlåda [December 2018]

Fyra böcker jag var tvungen köpa.
Blackfriday handling, de 3 översta är mina resten är mammas men de lär jag också läsa så småningom.
Två rec.ex
En bok vinst från Åsa Bonelli :)

Ett rec.ex
Coben är ett rec.ex och de andra två är julklappar
Två rec.ex
Ännu ett rec.ex som kommer ut i januari
Lästa böcker: 12
Rec.ex:7
Överrasknings rec.ex: 0
Köpta/Fått: 12
Flyttat: 5
Min åsikt: +2 böcker fast det stämmer inte riktigt heller när det bland dom lästa är några böcker som inte är mina utan ex bibliotekets eller dotterns, så de finns inte bland mina olästa. Men jag räknar det ändå som en riktigt bra månad, lyckades rensa ut 5 stycken som jag inte vill läsa om utan som istället kan få bo hos någon annan.4 av rec.exen får itne recenseras förrän i Januari så då läser jag dem i Januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...