2 juni 2016

Jacob Mjöbring livesänder skrivutmaning

Jag läste nyss Jacob Mjöbrings bok Köld, recensionen hittar ni här.
Och jag har fått veta att Jacob livesänder en skrivutmaning ikväll klockan 22, och kommer även livesända framtida torsdagar. Livesändningen är en kort pratstund om hur det går med skrivandet men framförallt för att bjuda in sina läsare att få möjlighet att påverka historien och bidra med egna skrivningar som kanske kommer få vara med i nästa bok om Katja Lyss och det kommer även finns möjlighet till att vinna fina priser.

Här är möjligt att läsa ett smakprov på Köld, nästa del kommer släppas till jul. 
och här hittar ni till livesändningen  www.facebook.com/KatjaLyss

Jag är jätte nyfiken på nästa bok så jag hoppas jag håller mig vaken nog länge för att lyssna ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...