2 juni 2016

I min brevlåda [Maj 2016]

 Böcker som jag själv har köpt hem!
10 kronor på loppis
10 kronor på kupan
Det var halva priset på harpercollins :)
5 kronor på reprisen
 Recensionsexemplar

Från Lind&Co, läser jag just nu
Från W&W, har jag läst och recenserat
Från North chapter har hunnit läsa och recensera
Från Jenny själv, har jag läst och recenserat :)
Från Harpercollins, har läst och recenserat
Från Bookmarkförlag, har jag hunnit läsa och recensera
Köpt hem 9 böcker, fått hem 6 stycken recensionsexemplar = 15 Nya
Jag har "bara" läst 8 böcker så jag går ju på plus, men jag ligger riktigt bra till med recensionsexemplaren så det känns jätte bra, för mina egna böcker kommer bli lästa för eller senare. Det var riktigt många bra rec.ex jag fick hem den här månaden och jag vet att det kommer komma ut några riktigt bra böcker nu under sommaren men inte så många som det har gjort april och maj så mina böcker lär nog bli lästa i sommar!















2 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...