25 oktober 2013

I min brevlåda #29

Cityakuten säsong 1-4
Sherlock Holmes (Serie album)
Den svarta katten (Serie album)
Susannah Cahalan - Blackout

Thomas Erikson - Vanmakt  [Alex King #3]
Tammara Webber - Easy
Mats Ahlstedt - Trasdockorna [Sören & Fatima #7]
Jag upptäckte att jag hade lite böcker som inte hade fått vara med i något nykomling inlägg så det blev lite blandat nu med rec.ex, en vinst och City akuten säsong 1-4 som jag fyndade för 19.90:- styck, hade de haft fler säsonger hade jag köpt dem oxå och eftersom jag inte har sett mer än något strö avsnitt så har jag en hel del att se nu :)

7 kommentarer:

  1. Den svarta katten gillar jag som novell! Intressant med den som serie album :)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som om att du kommer ha fullt upp ett tag framöver! :)

    SvaraRadera
  3. Älskade Cityakuten:)

    Förresten gå gärna in och tävla här http://www.lexielaser.org/2013/10/tavla-och-vinn-fint-pris-hos-bokii.html tävlingen är öppen i cirka 7 timmar till. Hoppas du vill vara med:)

    SvaraRadera
  4. Åh, Cityakuten säsong 1-4 skulle jag gärna se! :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Ja, det är väldigt synd!

    Bokmärket är faktiskt från New Moon-boxen så själva bokmärket i sig föreställer Bella och Edward och det älskar jag kanske inte, men jag älskar pärlorna! :)

    SvaraRadera
  6. Cityakuten var en av mina favoritserier, skulle gärna se om de första säsongerna :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...