20 oktober 2012

I min brevlåda #16


Kristina Appelqvist - den som törstar (del 2 så måste köpa del 1, en serie jag velat läsa ett tag)
Lasse Wierup - Infiltratören
Ann Cleeves - Svart som natten (del 1 om shetlandskvartetten och denna har jag letat ett tag eftersom den inte finns att köpa ny längre)
Michael White - Equinox
Elizabeth Nobel - Bokcirkelns bekännelser 
Jeffrey Deaver - Det trasiga fönstret (Hoppas Deaver är en riktigt bra thriller författare)
Inger Frimansson - Råttfångerskan

Jag var på ett jätte stor loppis så jag kunde inte låta bli att låta några böcker följa med hem men det känns som att alla böcker som är på loppis nu är exakt samma överallt vilket är lite tråkigt så det blir väldigt mycket kollande bland exakt samma böcker för att hitta några guldkorn. 
Ja dessa är redan inräknade bland de 452 olästa... jag tror jag ska försöka hålla koll på den siffran.. 

2 kommentarer:

  1. Svart som natten är bra :) Bokcirkelns bekännelser har jag velat läsa länge.

    SvaraRadera
  2. 452 olästa? Du slår mig med hästlängder. Jag uppskattar att jag har mellan 130-150 olästa böcker.Visst är det skönt att alltid ha nått att läsa inom räckhåll) ;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...