1 september 2012

I min brevlåda #10


Brigitte Read - Supersöta virkningar (en virkbok med jätte söta djur)
Suzanne Collins - Hunger spelen triologin (Hör till böcker som man "måste" läsa)
Elizabeth Noble - Vänskapsband
                         - Vad mina döttrar bör veta (2 böcker och en författare jag varit nyfiken på)
Sarah Dessen - Mycket mer än så (en bok jag verkligen vill läsa)
Robert Kviby - De korrupta (en bok som snackats om på radio och min sambo tyckte jag ska läsa)

Att få hem sex böcker som jag verkligen vill läsa NU (dessutom fler olästa i min redan STORA hög)

2 kommentarer:

  1. Hungerspelen trilogin har jag också, började läsa den men kom bara några kapitel, sen hade jag den som ljudbok i mobilen men kom bara några kapitel där också. Blir nog att ge den ett tredje försök nångång, men efter att ha sett filmen (som jag tyckte var så där...) är jag tveksam till om jag kommer tycka den är lika bra som "alla andra" verkar tycka :P

    SvaraRadera
  2. Hade också gärna haft hungerspeltriologin hemma!

    SV: Åh de där köpstopen brukar inte fungera så länge ;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...